jag är karamellkungen

Gick ut och pantade flaskor och handlade med mamma för ett tag sen, köpte en söt karamellsak då. karameller har förföljt mig hela dan, imorse när jag vaknade så stod det en karamellburk på min stol, som min syster la dit inatt för att hon hade blivit för tjock när hon var i riga, så hon tyckte att jag skulle äta upp dom så jag blev tjockare, smart tänkt! föresten så är vårat kylskåp sönder, det är som en frys där inne, haha. alla grönsaker har blivit frysta, asbra. nu ska jag äta, mumsmums.


Kommentarer
Postat av: Deniise

hhaah exakt så kommer det vara, sen vill dom lägga in mig på rehab för behandling oxå :((

2009-07-25 @ 11:41:03
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0