Johan Palm förföljer mina drömmar

Drömde om Johan Palm inatt igen! Förstår inte vad han vill mig.
Iallafall så skulle han börja i våran skola, och jag och denise typ "förföljde" honom. Alltså vi prata med honom och Henrik som att vi var kompisar, fast han han inte ens visste vad vi hette (precis som vi brukar med andra, haha) och vi trodde det var bra eftersom vi iallfall inte var några fjortisar som frågade om autograf och sånt. Men sen fick i ett sms där det stod att han var trött på oss och att han inte ville att vi skulle ta kort på honom och sånt, så när han uppträde i skolan (som han gjorde varje dag) så satt jag och bara höll i min kamera och så såg man på hans ögon att han tyckte synd om oss eller nåt. Så han köpte en liten leksakskanin till mig och en leksakssköldpadda till Denise och så bad han om ursäkt och sånt, sen ramlade hans gardiner ner, haha! Och så sa han att han skulle flytta men då började jag och Denise sjunga nån konstig sång, sen vaknade jag

Mina drömmar om Johan is the shit,
förhoppningsvis drömmer jag snart att vi blir tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Malin Åhr

hahahaha du har fett roliga drömmar ska du veta hahaha

2009-07-20 @ 00:48:48
Postat av: fanny

hahaha dina drömmar är ju bäst ;D

2009-07-23 @ 16:28:59
URL: http://faanny.bloggsida.se
Postat av: Deniise

han borde ge mig en sån på riktigt tycker jag :(

2009-07-24 @ 22:03:17
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0