snälla rara!

var på skansen med denise och hennes familj igår :))
när vi skulle kolla på genrepet puttade två styckna som stod och hånglade ut mig,
sen när jag hade kommit tillbaka till denise puttade några snygga killar ut mig, haha
fast det gjorde nästan inget ;)

jag vann en kanin på vinst varje gång grejen :))
och sen klappade jag en orm för andra gången i mitt liv, den åt nästan upp mig :((

när jag och denise skulle gå före dom andra gick vi lite vilse, hehe..
vi är duktiga :D


snygga killarna,
hoppas dom inte kollar på min blogg då blir det inte kul hahaha :((((((((((((((((((((((((((((
den snyggaste synd inte ahahahahahahahhaa :(

Kommentarer
Postat av: Joss

Du menar han närmaste va? hahaha!

2009-07-09 @ 14:39:46
URL: http://josefinburell.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0