vuxenpoäng till frida ((:

har precis varit i tvättstugan och tvättat helt själv för första gången :))
i början lät det som maskinen skulle sprängas, men det har den inte gjort än
snart ska jag börja städa min garderob,
jag har lovat mig själv att jag ska göra det jättelänge nu,
men det har aldrig blivit av.

jag har fått sommarjobb nu, 200 kronor för att vattna min kusins blommor i en vecka :D



jag har det så trevligt med mig själv i tvättstugan :))
haha, mina ben ser jättefeta ut, men jag kanske har jättefeta ben ? ;D

Kommentarer
Postat av: Joss

Haha, shit det måste du skriva i ditt CV. "Sommarjobb 2009, vattnade min kusins blommor i en vecka" :D

2009-07-09 @ 11:56:41
URL: http://josefinburell.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0