ett ord räcker, "jag är läcker"

har varit med denise sen onsdags :))
när vi skulle till fyrishov igår så tog vi bussen som man brukar,
och så satt vi och pratade väldigt länge.
efter ett tag märkte vi båda att vi hade suttit på bussen lite väl länge,
när snubben som säger hållplatserna sa "Nästa: Librobäck"
så fick vi liiiite panik, och självklart så funkade ingen plinga,
så två hållplatser efter gick vi av och hittade inte hållplatsen tillbaka,
efter några minuter såg vi att det var på andra sidan vägen.
vi är smartast i världen.
sen låg vi mest och solade,
jag bli jämt röd och självklart stack lappen från mina bikinitrosor ut
det ser ju inte alls kontig ut..



vi hade picknik hos mig, hha :))



på kvällen var vi lite busiga, tihi



stekarN



busungarna åker moppe utan hjälm :((

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0