kayobi

Vickan smsade mig 20 i nio och undrade om jag kunde komma, eftersom det är hennes födelsedag kunde jag självklart komma, så jag kom dit runt nio. Fast vi gick in på kvarnen och köpte present till henne, en kladdkaka. Under dagen kom Dess och hennes mamma och åt, jag var trevlig och gav Dess tandpetare när hon fick sushi mellan tänderna.

Klockan två åt vi middag, jag tog "det gamla vanliga" och en maki. Tydligen är det inte så normalt att ta bort allt förutom gurkan, riset och sjögräset.. Vi åt med kinapinnar både till lunch och middag. När vi egentligen hade slutat kom Madde och hälsade på, sen gick vi med henne på stan tills Shahin kom och skulle bjuda Vickan på en fika, då åkte jag hem.


Vickan ger bort sin present till Leonie, haha.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0