teehee

Var i skolan idag igen, jag cch Bea satt egentligen mest vid youtube, fast vi fixade klart en powerpoint och läste våra grejer. Hon har hoppat av dansen så jag ska stå där hon stod, jag försöker att se det positiva med att hon inte är med; nu ser det inte lika konstigt ut med tröjorna. Visst är det synd att hon inte ska vara med, men hon kommer vara med Patrik och Rasmus istället. Plus att vi borde tacka Bea, utan henne skulle vi inte ha denhär dansen. Efter skolan åkte jag ner på stan med Vickan, vi åt på McDonalds vid de fyra mackarna, sen gick vi till hellokitty butiken, kina li och partaj, Vickan köpte en present till mig på en av äffärerna ♥


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0