dessofia trenden

Idag när vi satt och väntade på att slöjden skulle börja provade Madde Fredriks keps. Då säger Vickan "Madde du har aladdin, jag och Filippa satt och skrattade åt det hela svenskalektionen" Och Madde reagerade och fixade det.

Det hela började med att jag och Dess var på stan, just den perioden störde vi oss extra mycket på folk som visar öronen genom håret, när jag såg att hennes öra syntes sa jag det men hon trodde att jag sa aladdin. Sen sa vi typ "du har aladdin" till alla som hade det.

Det finns fler saker som jag och Dess har kommit på. Som att nypa varandra, slå varandra och "smeka" varandra. Tyvärr finns det folk som vet vad det betyder, så om något år gör säkert alla så. Tack vare Dessofia.

Är faktist inte helt säkert på att Vickan sa aladdin, men det lät som det. Fast det kanske bara var jag som stod och tänkte på annat, hehe.


Kommentarer
Postat av: Dess

Jag tror nog hon sa det! Haha, "smeka".. Folk kan missförstå.. speciellt vissa eriksbergskillar om dom skulle få för sig att läsa din blogg haha (:

2009-10-05 @ 21:46:28
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0