lucky

Min dag blev helt plötsligt bra (ibland är det riktigt lätt att göra mig glad när jag är sur, det kan vara bra att veta). Mamma har köpt rosa toapapper, det är tufft tycker jag.



Fast det var inte därför jag var glad, Bea är en söt pussunge, halvsöta fransmän gör gulliga saker mot henne så hon var gullig mot mig ♥



Egentligen var det inte därför jag var glad heller, jag ska antagligen träffa Dess imorn! ♥ Om jag ska vara helt ärlig så var det inte heller därför jag var glad, jag är glad pågrund av en eh.. jättehemlig sak som ingen får veta. Men de andra sakerna gjorde mig lite mer glad.

Kommentarer
Postat av: Dess

ooh jag vill veta :O

rosa toapapper ÄR tufft :)

2009-10-16 @ 22:10:27
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0