fuckit

Liv har min mobil och ikväll är det Foki som svarar på frågor på 118 800. Så ifall jag inte svarar på sms eller svarar kontiga saker så är det Liv som skriver.

Min klass kan vara riktigt konstig ibland, ena sekunden är jag den sösate i klassen enligt dom och andra sitter "den sötaste tjejen i klassen" längst bak i ett hörn i klassrummet och nästan ingen bryr sig. Även om dom inte tycker om mig så tycker jag att det är en riktigt bra klass ♥

Vi i belgiengruppen började med en lite hemlig sak idag, en sak som min klass aldrig gjort under mina tio år på Gåvsta. Dock tänker jag inte säga vad det är (man vet ju aldrig vilka som läser, hehe..)

Kommentarer
Postat av: jossan we

jag tänkte på att du satt ensam på so:n och jag tänkte att du ville va ensam ^^ men på nästa so_lektion är du kanse inte ensam ;P

2009-09-21 @ 20:18:28
Postat av: Sanna

Kika gärna in och säg vad du tycker om mina "Must-Haves"! =)

Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

2009-09-21 @ 22:34:40
URL: http://jarske.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0