onsdag

På lunchen skulle jag ta fram mitt nya nagellack och fixa en grej på tumnaglarna, när jag sätter mig vid bordet märker jag att det inte är något kork på den. Nagellacket hade öppnats och min mössa + plånbok fick nagellack på sig.
Efter skolan åkte jag, Vickan, Bea och Jossan in till stan. Jag och Vickan kollade våran praoplats, men dom sa att det var fullt för att två andra skulle praoa då, nämligen Frida och Victoria. Sen gick vi till stora toget och efter ett tag kom Jesper, först satt vi på dendär gubben och sen drog vi till gina. Han måste haft väldigt trevligt, hänga efter fyra tjejer som går in på tjejaffärer. Tyvärr pratade jag ingen med honom eftersom jag har svårt att prata när andra är "i centrum". Då låter allt jag säger skittöntigt och oftast går jag efter alla så jag är väl skittöntig då..


Jossan, Bea och Jesper (vickan gick brevid mig..)

Kommentarer
Postat av: Dess

haha neej stackare :o

2009-09-30 @ 18:12:20
URL: http://sugarfree.webblogg.se/
Postat av: Joss

Sv: Ne kiwi utan skal fungerar ju inte? :D



Haha, du är så söt "vickan gick bredvid mig" :*

2009-09-30 @ 21:08:41
URL: http://josefinburell.blogg.se/
Postat av: jossan we

haha beaXD

2009-10-01 @ 19:45:38



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0