Alnäs med klassen ♥

Alnäs var väldigt roligt, vi delades in i två grupper; Jag, Bea, Vickan, Madde, Johan, Viktor, Fredrik, Olivia, Philip, Mauritz, Mattias och Matias var en grupp, man gjorde olika sammarbetsövningar och allt vi behövde var konversation, hörsel och kärlek ♥ när vi var klara tog vi bussen tillbaka, dom längst bak kollade på olämpliga filmer och visade för dom som gick utanför, haha. Jag gick av före dom andra och kollade på en mini-pc, tyvärr fanns inte den rosa inne men vi köpte den så att jag får den när den kommer in! ♥ Vi köpte en rosa mus oxå, så att det matchar.


Liv och Vickan äter :)


Vickans sallad hade typ läckt i hennes väska så hon fick min cupcake, hon tyckte den var jättegod, haha :)


Liv, Jag, Jossan, Sara och Vickan ♥ Föresten så fyller Sara år idag, grattis!

Skulle lagt uppdethär runt klockan två egentligen men mammas dator dog och dom andra hatade mig.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0