igår.

Igår var det verkligen jättemysigt, först var vi mobbade och emo, men sen gick vi helt plötsligt blev det en stor grupp med folk vi kände och sen åt vi med Frida, Esther och Feleicia, när Esther och Felicia skulle hem gick vi in till max och var med Jossan, Bea, Adam, Simon, Adrian, Beas kompis och några jag inte känner, sen dissade dom oss och när Frida åkte hem gick vi ner till ån och hängde med dom igen. Då var vi coola. När dom senare skulle vidare så gick jag och Dess till fel busshållplats, men när vi gick tillbaka till stan träffade vi Johanna och några från deras gammla klass.


Innan vi var coola kollade vi på folk som dansade, brevid han med kepsen ser man ett blont och ett svart huvud, det är Adam och Simon .


Tova och Lollo (Liv och Sofie i bakgrunden)


Jag och mina gullungar på Jalla ♥


Jag och Frida köpte godisremmar och blev gröna (fint att jag ser ut som en bäverhäst)

Mina jeans lurade mig. Jag som verkligen trodde jag skulle få en pojkvän, sen ser jag att det står boy friend jeans och inte boyfriend jeans. Annars funkade dom bra, haha.

Kommentarer
Postat av: Dess

hahah va kul det såg ut: "det är Adam och Simon."



hej snett långfinger :(

2009-09-14 @ 16:05:16
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0