efter regn kommer solsken

Efter att vi dött lite på idrotten fick jag, Bea och Sofie ge vatten till småbarn som sprang. Det var lite stressigt, men roligt. Det är en liten kille som vill döda mig, han ger mig konstiga blickar och kastar saker på mig. Efter ett tag kom Madde och Josefiné som hade hållt i uppvärmningen, mot slutet råkade jag starta ett vattenkrig genom att be om lite vatten. På lunchen åt vi glass, sen åkte vi till stan och hängde där ett tag tills klassen skulle till ungdomsmottagningen. Efter det fick vi kondomer, jag insåg att jag antagligen inte kommer hinna använda den innan den går ut. Innan vi gick till bussen köpte vi godis,
Bea råkade få en chokladkaka i huvudet. Det förtjänade hon säkert.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0