"låt oss knulla"

Innan alla andra kommit till Bea kollade jag, Thomas, Bea och Ronja på The Grudge 3. Det var den enda hela filmen jag såg hela av, en av filmerna satt jag och Bea i hennes rum och den andra somnade jag under. Låg även och sov när dom andra kollade på 2 timmars rysk sexorgie, fast jag hörde ljudet, hehe. Klockan sex somnade vi två och två; Bea och Thomas, Jesper och Adrian och jag och Ronja. Ungefär fyra timmar senare vaknar vi. Har fått kolla på en massa korttricks oxå, det var förvirrande.


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv1: jag har umgåtts för mycket med dig.. Du vet.. man blir ju som man umgås (:



sv2: haha taack, blev faktiskt ganska nöjd med den ^^

2010-04-05 @ 16:46:23
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0