"skejting rules!"

Idag var min vecka som häftig över. Denise kom till skolan och hämtade mig och sin skateboard. Nu kanske folk kan sluta tro att jag försöker vara som snubben i sjuan, anledningen till att jag hade den var för att jag skulle låna den under en dag och sen utnyttjade jag min tid med den, hehe. Jag och Denise åkte hem till henne, på bussen var det en snubbe som var lika häftig som oss. Om inte häftigare. Hemma hos Denise åt vi kakor. Sen åkte vi till skolan på möte, det var ett trevligt möte med Bea och Denise.

Sara och Jossan tror att dom är så duktiga, men det är dom inte! HÄHÄ.

Kommentarer
Postat av: Sara

eeh jo vi va fett skillade ^^,

och vem va den enda som faktiskt klarade de??? HOST HOST Xd

2010-04-20 @ 22:06:48



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0