we love it

Hade två muntliga nationella idag, i svenska och matte. Mellan båda rpoven råkade vi nästan elda upp skolan lite, hehe. På lunchen åkte jag hem till Bea och åt lunch, sen körde hon tillbaka mig. Under sista lektionen åkte jag till stan med Bea, vi gick av vid Gränby och gick till ITG. Det var blött och kallt och vi gick vilse. Fast egentligen åt vi på max, tog bussen dit och gick vilse, men det ska ingen veta. Först satt vi vid en dator och var tuffa. Sen hette vi helt plötsligt Jonathan och Emil. Jag var tydligen den snyggaste killen på skolan eller nåt, fett häftigt ju. 

Smygbild på friends som inte alls var våra vänner,
dom gav oss inga kakor och tvingade oss att sitta på golvet!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0