be what you wanna be

Det var mycket trevligt med Bea, även om hon pratade engelska lite då och då, hehe. Jag fick se bilder och sånt från France, och alla saker hon fått av Thomas. Blandannat hans hoodie, jag skulle aldrig kunne skicka iväg mina kläder till ett annat land, tänk om man verkligen behöver just det plagget någon dag. Annars läste vi bloggar, åt franskt godis och kollade på jättesöta pojkar med jättesöta videor. Jag vill oxå ha en sån pojke, huhu. Bea och Leon var föresten jättedumma som skrattade åt Justin Bieber när han gjorde illa sig. Jag förstod inte det roliga i det, han var jättesöt ju. På kvällen när jag skulle hem körde bussen bara förbi mig, så jag ringde upp Bea och stannade där över natten.


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: exakt, man borde göra såna saker istället! ;o

2010-08-15 @ 15:54:55
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0