"skoja"

Träffade Denise på stan igår, vi fick tre comviqkontantkort av snygga killar. En av dom var så sjukt jävla snygg och han valde ut speciella nummer ut oss, sen pratade han med oss när vi gick förbi igen. Egentligen skulle vi vara hos mig ett tag men det började regna så vi åkte till stan igen där vi väntade på Denise buss. Denise var taskig och lånade inte ut sitt paraply till mig när det spöregnade. Hemma hos Denise kollade vi på Valentine's Day. Sen pratade vi ett tag lite. På morgonen kollade vi på Baby borrowers on holiday, The secret life of the american teenager och 16 and pregnant. Variation på program, hehe. Lite senare spådde hon mig, det ser ut att gå skapligt bra för mig detta halvår. Åkte hem ganska sent och på bussen satt Klas, fast som vanligt såg jag inte honom.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0