tell me what to do

Missade bussen imorse, men det var totalt okej för mig. För gissa vem som satt där? Snygga killen på bussen!! Hade nästan glömt honom, och jag var tvungen att sitta mittemot honom, hehe. Sen gick några GUCare på, blandannat Jossan och Robin, dock vinkade jag bara åt dom när jag gick av. I skolan delades vi in i sam och spets grupperna. Vi fyllde i papper och lekte nån knasig lek. Innan lunch fotograferades vi igen. När vi sen började pratade vi om tråkiga saker, och de som inte hade haft mentorsmöte fick ha det. Dom som hade haft det fick sluta, självklart hade jag inte haft det och självklart fick jag ha det sist, så jag lämnade skolan tjugo minuter efter att vi hade slutat. På bussen hem var en kille från min klass med på, men jag vågade inte hälsa, haha.


Fia går på min klass, hehehe


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0