SP10A

Första dagen som boländare idag, hehe. På morgonen träffade jag Ellen som oxå går boland, dock inte i samma klass. Jag var jätteförvirrad först eftersom min klass består av sam, estet och spets elever. Ellens två kompisar och Martina som jag gick på teater med för några år sen går i samma klass som mig, så jag kände till några. Innan lunchen såg jag Patrik, Freddie, Johan och Matias, det var lite trevligt. Efter lunch fotograferades vi i en källare och sen gick vi runt och kollade. A-hallen är nog min favoritdel av byggnaden, även om jag inte går där. Den påminner mig typ om en film, haha. Asmysig.


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: haha jo jag förstår



hmm hmm hmm... vilken film kan det vara då? skejjjjjjt?

2010-08-18 @ 18:42:03
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0