Wanted to belong here

Vi hade somsagt två tester idag. Engelskan gick relativt bra, även om jag inte visste hur man skrev chans på engelska. Matten gick däremot asdåligt, jag svarade på alla frågor men chansade på dom flesta. Dock insåg jag att extramatten faktiskt hade hjälpt mig en aning, men jag hoppas att det gick tillräckligt dåligt så att jag får extrahjälp, haha. Föresten så hälsade jag på Sara när jag gick ut från matsalen, vi har aldrig pratat med varandra men sett varandra på stan ett antal gånger. haha. Sista lektionen pratade vi om studieplaner och kollade om vi var visuella, auditiv eller kinestetisk. Jag var mest kines. Fick även ett tillfälligt schema, spetsarnas såg väldigt jobbigt ut jämfört med vårat, haha. När vi slutade valde jag språk, var ju meningen att jag tänkte välja finska men så blev det inte. Istället ska jag läsa tyska, schööööön..

Detta får jag se varje morgon och eftermiddag, hehehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0