It's the good advice that you just didn't take

Idag kom jag tidigt till skolan, så jag var med Denise, Julia och Therese i uppehållsrummet ett tag. Första lektionen var engelska, vi lyssnade på ett kasettband som fick nån sjukdom så man inte hörde vad den sa, så vi behövde inte svara på alla frågor. Efter det var det lunch, jag och Amanda var coola som satt med Denise, Julia och Therese. Denise var även snäll och gav mig nån sak man kunde ha i filmjölken. Sen hade vi matte men bokförrådet var stängt så vi hade inga böcker och fick därför sluta en halvtimme tidigare. När vi började igen hade vi historia, jag erkände att jag tyckte det var astråkigt och var typ den enda som inte visste vad kalla kriget var. När vi slutade gick jag ner på stan och träffade Bea. Jag råkade vinka till fel trevliga kille med mössa, fast den jag vinkade till var säkert jättetrevligt han med.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0