Big wheel keep on turning

Hade min första tysklalektion på morgonen. Kände ingen och lektionen slutade efter tio minuter. Då pratade jag lite med en fordonstjej och en mode och design tjej som oxå går tyska. Vi hade även vår första estetiska verksamhet idag, då lärde jag mig en låt på gitarr. Efter det hade vi svenska, innan svenskan spanade vi in målare som var i klassrummet brevid. Dom var trevliga och delvis snygga. Fast deras lärare vile inte att vi skulle glo tror jag. Efter skolan skulle jag vänta på Denise, när jag var och vandrade i Bolands korridor var det en trevlig fordonsnubbe som hälsade på mig och tog av sig mössan/kepsen/hatten samtidigt. Åkte iallafall till Gåvsta när Denise slutade och var på ett väldigt kort möte som bara bestod av fem människor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går man tyska?

2010-08-31 @ 19:49:24



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0