"sexy in the club"

Innan jag åkte ner på stan stressade jag lite med min påslagna kamera i handen och rätt som det var låg den på golvet och var halvdöd. Nere på stan fick jag vänta ett tag tills Denise kom, vi gick mest runt och kollade. När jag provade shorts var Denise busig och öppnade hela tiden, dessutom hade hon ner shortsen på golven när jag hängde dom på dörren. Inte snällt tycker jag. Det var massor av här-får-du-en-ros-varsågod-nej-asså-nu-måste-du-betala tanter som kom fram till mig, flera gånger dessutom. Det måste vara för att jag ser så generös ut. Tyvärr kunde vi bara vara på stan i nån timme, just den timmen då det regnade. På bussen hem var det någon som tappade en ölburk så den gick sönder typ. Det kändes som att den skulle sprängas på mig.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0