Har bakat minimuffins med bror, städat rummet, tagit upp julgranen och klätt den och slagit in ett paket idag. Snart är det julafton, det är sjukt hur fort åren går. På nyår har jag inte planerat något alls, men förhoppningsvis sker ett mirakel annars kommer jag väl somna runt tio och vakna som om det vore en helt vanlig dag. Jaja, imorn ska jag upp för att kolla på julkalender, så jag ska försöka somna innan klockan tolv. Ska även kolla på Trolltyg i tomteskogen imorn, hur läskig den än är så är den jättebra och jättesöt.

Förra julen var skoj med Hannas julklapp från Klas, haha.

Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej:)

Tänkte bara kicka in här och önska dig en god jul i förskott<3

Många kramar<3

2010-12-23 @ 22:59:36
URL: http://ayesworld.devote.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0