andra december

Jakten på snubben som ska laga televisionsapparaten till julafton -  Del 2

Imorse gick jag över gatan samtidigt som en av de snyggaste killarna på skolan. Annars har jag inte brytt mig så mycket att söka efter en tillgänglig snubbe, iallafall inte under skoldagen. På stan såg jag dock några på Burger King som satt bakom mig, och utanför Åhléns var det en liten pojke på skateboard. Under öppet hus såg jag också väldigt många, men ingen speciell att dokumentera. När jag kom hem råkade jag se en av de snubbarna från igår på facebook och han är mer eller mindre otillgänglig, om han inte väldigt gärna vill laga min tv. Imorn fortsätter sökningen på en teknisk snubbe, det vill ni inte missa! Fast egentligen vill ni nog det, jag har bara en lektion..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0