åttonde december

Jakten på snubben som ska laga televisionsapparaten till julafton -  Del 8

Imorse hade jag ganska bråttom till lektionen, så jag råkade gå ikapp två snubbar som först gick typ 20 meter framför mig. Fast det kanske inte är nått att ha, om dom är långsamma liksom. Kalle Anka börjar ju klockan tre. På lunchen när vi stod i fönstret började några killar slå varandra, det var mycket underhållande att kolla på. Sen gick tre killar som pratade om frukost förbi oss, och det är ju det viktigaste målet om dagen. Utan frukost kan man knappast laga tv-apparater. Jag har föresten börjat få professionell hjälp av systrarna Burell när det gäller min jakt. För ett tag sen gick jag ett sms om en "gul keps på burger king som luktade gott". Bättre blir det väl inte? Tack syster nummer ett!

Kommentarer
Postat av: Joss

Du är välkommen!

2010-12-10 @ 17:52:28
URL: http://josefinburell.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0