femtonde december

Jakten på snubben som ska laga televisionsapparaten till julafton -  Del 15

Imorse på samhällskunskapen hade jag en kille jag gärna nyper i kinderna i mitt blickfång, så det blev inte mycket pluggande. På lunchen satt jag och Amanda i lilla matsalen, nästan bredvid oss sitter några snubbar och en av dom var verkligen jätte teknisk! Egentligen skulle jag skriva söt där men jag kommer aldrig på bra ursäkter till varför dom ska laga min tv, så ja.. Iallafall, det var även en till snubbe i matsalen. Han är förövrigt helt perfekt utseendemässigt och man ser honom ganska ofta, men det har ju inget med saken att göra. På bussen hem åkte nästan nya snygga killen på bussen precis som imorse, han satt tillochmed på samma plats. Fast jag tror han är typ 14 år. Men det betyder ju inte att han inte är teknisk, höhö.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0