första december

Jakten på snubben som ska laga televisionsapparaten till julafton -  Del 1

Imorse på bussen tyckte jag att jag satt mig bredvid en tillgänglig kille, men det visade sig vara en tant. Matsalen i skolan var nästan tom eftersom alla kollade på invigningen, men jag såg ändå ungefär två som såg tillräckligt tekniska ut. På invigningen fanns det självklart också massvis med folk av det andra könet, men det var så mörkt och man kollade mest på dom som uppträdde. Dock fanns det en eller två som fångade min blick lite extra mycket. Kommer någon av dessa snubbar laga min tv innan julafton? Det vet varken jag eller du. Så stay tuned för fortsättning!

Eftersom jag somsagt inte har någon fungerande tv så skriver jag numera en egen julkalender. Den handlar om alla snubbar jag lägger märket till om dagarna. Förhoppningsvis förbättras den med tiden, denhär texten var ju värdelös.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0