I'm high on you and on drugs

På tyskan imorse kollade vi på Lola rennt. Även om den var på tyska med tysk text fattade man ganska mycket och den var sjukt bra. Sen hade vi håltimme men jag och Amanda stod mest och värmde oss. På lunchen åkte vi till Media Markt och träffade min bror, sen åkte vi tillbaka till skolan och åt mat i lugn och ro. Under resten av rasten värmde vi oss och satt vid datorerna som hade damp och loggade ut sig själva hela tiden. På svenskan stod jag och Amanda och värmde oss tills vi beslutade oss för att åka hem eftersom ingen lärare kom. Så egentligen skulle vi kunna slutat kvart över elva..

Jag ser lite nerdrogad ut men så är inte fallet..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0