tionde december

Jakten på snubben som ska laga televisionsapparaten till julafton -  Del 10

Satan att jag glömde uppdatera min julkalender igår. Jaja, detta är tidinställt osv.

På morgonen när vi satt i biblioteket såg jag några som gärna får laga min tv, men ingen som jag la märket till speciellt mycket. Fast på samhällskunskapen skulle vi ju sitta där igen, och då var det några som satt vid datorn som Amanda sen fick. En av dom hade tandställning vilket är ett sjukt stort plus, dessutom hade han keps vilket är sjukt hett. Och man måste ju vara het om man får stötar när man lagar tv-apparater, för då.. känner han kanske inte det. Äsch, jag kommer inte på någon bra bortförklaring.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0