trettonde december

En gång jul om året
bar
Jakten på snubben som ska laga televisionsapparaten till julafton -  Del 13
Varning: Överdosering av ordet "snygg" kan förekomma.

När jag skulle gå och möta Denise imorse kom en av de snyggaste fordonkillarna in genom dörren och jag gick tyvärr inte in i honom. Så jag fortsatte att gå genom kafeterian och precis när jag kom in i A-korridoren mötte jag den snyggaste byggkillen och hans snygga kompisar. Som jag sa innan kunde vi inte se någon lucia utan bara snygga fordonkillar, vilket inte gjorde mig något. När skolan var slut stod jag och Amanda och pratade, och förbi oss går en skitsnygg kille som var så snygg så att dörren stängdes på nåt mystiskt sätt efter honom. På bussen hem såg jag en snygg GUC:are och en gammal klasskompis som haffat några snygga killkompisar. Om man går GUC måste man väl vara teknisk? Jaja, innerst inne hoppas jag att en Boländare vill hjälpa mig, hehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0