you need somebody to love

Drog ner på stan idag för att träffa Madde, först gick hon och köpte några julklappar och sen satte vi oss på Waynes Coffee i forumgallerian med henne klasskompisar och en till snubbe. Dom var roliga, hehe. När dom skulle hem gick vi runt i affärer och jag köpte lite saker till mig själv. Igår var jag oxå på stan för att hitta ett billigt linne som kostade under 50 kronor eftersom jag bara hade 80, men på kvällen fick jag reda på att mitt barnbidrag hade kommit (jag är lite efter som aldrig brukar få barnbidrag och som egentligen borde få studiebidrag), haha. Jaja, det var jättetrevligt att träffa henne igen.



Dessa två bilder tog vi på en franskalektion i åttan, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 00:51:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0