Suppose you were here

Jag drömde om en snubbe som går på Boland inatt, hade en period då jag drömde om honom jätteofta fast då var han oftast ganska elak. Men inatt drömde jag typ att jag och Amanda hade stått bland massa folk, sen hade hon sagt någon om honom och då hade hans kompis dragit fram honom till mig för att introducera oss för varandra, men båda var jätteblyga så vi stod bara och kollade på varandra. Sen blev vi tillsammans. Dock varade det bara en månad ungefär, för i min dröm insåg jag att det var en dröm så jag ville inte vakna. Men efter ett tag slutade jag drömma om honom så det slutade där. Kanske lika bra ändå, eftersom det inte var lång tid kvar till våran en-månads-dag som även var hans födelsedag och jag var rädd att han skulle vilja ha sex, hahahaha.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0