vi vet hur det känns

Istället för samhällskunskap hade vi idrottsprov på morgonen, det var lättare än jag trodde men ändå gick det inte så jättebra. Efter provet hade vi håltimme, så jag och Amanda gömde oss på toaletten. På lunchen var det invigning av nya kafeterian, det var mest jobbigt att stå så länge och kolla. Amanda fick inga potatisbullar så hon åt fil med mig, men den var nästan slut så man var tvungen att klämma på påsen, asäckligt. På svenskan satt vi i datorsalen och skulle skriva om några artiklar vi skrev förut. I våran grupp hade Josephine skrivit, det var lite jobbigt att läsa eftersom hon skriver skrivstil, haha. Efter skolan gick jag på stan med Denise och Emil. Vi var inne på två affärer och åt på Jalla, mycket trevligt. Föresten, tänk om man hette Stefan Svensson..



Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0