you'll always be my hero

Åkte tidigt som attan till skolan för att leta julkulor med Amanda, vi gick in på typ alla toaletter och kollade i hela G-huset. Innan jag skulle på hälsokontroll kollade vi även igenom musiken, vi hittade sjukt många stället vi inte visste fanns. Det var typ större än hela G och A tillsammans. Typ. Jaja, hälsokontrollen gick bra, jag fick dessutom information om klamydia och en gratis kondom (har kvar den jag fick från ungdomsmottagningen i högstadiet i samma väska, jätte häftigt jag vet). När jag var klar hämtade jag Amanda i biblioteket sen kollade vi på några uppträdanden i kafeterian. På idrotten dansade vi jullekar och masserade varandra. Tycker synd om Amanda som blev tvungen att bli masserad av mig. På samhällskunskapen satt vi vid datorn fast jag satt i en frisörstol och blev missnöjd. Fast min frisör var jättesnäll, hehe.

Justja.. Vi hittade inga julkulor. Så jag satte dit en på mitt ansikte, asbra!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0