fail

Egentligen skulle klassen på teater idag men den blev inställd, så under idrotten spelade vi pingis. På lunchen åkte jag, Bea och Jossan till pizzerian och åt pizza. Sen gick vi tillbaka med Freddie och Simon. När vi var tillbaka fortsatte vi spela pingis. På franskan var da boys dumma mot mig, dom kastade snö på mig och tog min penna hela tiden, folk verkar tycka det är kul när jag är sur. Sen hade vi SO-prov, och eftersom jag är skillad som blir klart fort så jag hinner med två bussen tog jag den. Men eftersom jag är lat så orkade jag inte ta stadsbussen, så jag åkte med mamma. Åkte med ottelinungarna då oxå, fyfaen vad söta dom är. En liten kille kunde mitt namn! Han sa hej och hejdå, och så gjorde han tummen upp åt mig.


Hann knappt sminka mig imorse haha. ser ut som en tioåring.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0