You! make me feel happy

Eftersom vi inte har nåt tenn på NO:N började vi med biologi idag. Bea fick cutta sönder min arm och rygg, och folk kastade snö på mig. Killarna var helt galna, dom la ner sina satsarklockar i vattnet! På lunchen satte sig Simon på Kurt så att han dog! Det var väldigt lågt, så vi ägde ut honom på pingis, nästan. Sen så gjorde jag en pakt med Daniel så att jag kom till final, jag äger så jävla mycket. På bussen hem satt typ världens sötaste asiat denhär veckan längst bak i bussen, alltså mittemot mig. Han var verkligen sjukt söt, hans förtrollande ögon gjorde så att jag var tvungen att gå av vid fel hållplats, som råkade vara samma som honom.


Hittade en bild på några från klassen när vi serverade på niornas middag i åttan.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0