brrr...

Det var knappt någon som pratade med mig innan lunch, men på eget arbete lektionen var jag, Bea, Jossan, Sara, Simon, och Freddie och spelade pingis. Bea och jag påverkade varandra, om hon var dålig var jag dålig, om hon var bra var jag bra osv. Jag kom till final typ sex gånger, men bara mot Sara eller Simon (dom andra vågade väl inte möta mig, jag är ju så sjukt grym på pingis). På lunchen gick vi till Pizzeran, det var pingiskallt (he-he-he) och ingen som hade bil, haha. Nästan alla skolbussarna var inställda, så mamma körde hem Madde och hennes familj och sen körde hon hem mig, jag fick åka med söta ungar från Ottelinskolan en bit. 


Jag förstår inte varför folk säger att jag ser ut som en nörd, jag ser ju astuff ut?

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0