frida-y!

Idag var det brandövning, det tog typ fem minuter innan vi fattade att det var brandalarmet som lät. På engelskan mobbade Bea mig, hon förstörde mitt hår och tog min penna. Så jag fick ha bild utan penna, men eftersom vi fotograferade så gjorde det inget. Jag, Bea, Patrik, Daniel, Viktor, Johan och Freddie var i en grupp, vi fotograferade fula bilder på varandra, skrev ut som och målade på dom. Jag satt i ett hörn och målade på Bea all by myself. Åkte ned på stan och kollade synen sen, fick med mig två par glasögon tills imorn. Sen gick jag och Denise runt på stan ett tag. Vi klagade på hur småbarnen klär sig nuförtiden, typ paljettleggings och läderkjolar. Herregud, vart är världen påväg? Tioåringarna beter sig som sexton liksom. Vi ska ta våra fula wannabejeans, en kort ful tröja och våra snobben väskor så att dom inser hur som borde se ut, haha.


Jag tyckte om dom glasögonen, tills Denise såg att det var mansglasögon..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0