när ska mina drömmar bli verklighet?

Haha, jag kom nästan ihåg vad jag drömde. Killen i Taylor Swift videon "you belong with me" gick i samma skola som mig tror jag. I början så hade vi typ pratat en eller två gånger, sen hade han flyttat eller nåt och sen kom han hem till mig (ett litet trähus mitt i ingenstans, haha) och frågade om vi var tillsammans, haha. Det var hur gulligt som helst och han hade typ stickade tröjor på sig och sånt. Fast ett tag var det Denise som var tillsammans med honom, för jag gick och pratade med Frida om hur gulligt det var att dom var tillsammans och jag var så avundsjuk att hennes pojkvän hette William eftersom William är så gulligt namn, haha. Föresten så hade Frida oxå en pojkvän, men han kommer jag inte ihåg något av. Taskig att det inte är såhär i verkligheten för mig, jag skulle gärna vara tillsammans med en kille i stickade tröjor som hette William, haha.


Kommentarer
Postat av: Denisen

haha naw va gulligt :D jag tycker mina drömmar kan bli verklighet också :(

men va tufft att just när jag laddat upp den videon, går in här och då ba har du skrivit om den videon :O

2010-01-09 @ 15:06:51
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0