Nyår i text

2009.
Först var det lite småtråkigt och vi lärde Thomas svenska kortspel. När vi gick ut i det andra huset och spelade buzz och sånt blev det roligare. Jag och Vickan var i samma lag, vi vann. Fast egentligen kom vi trea eller tvåa, hehe. Sen chillade vi mest, och helt plötsligt kom Madde, Fredrik, Philip, Rasmus och Mattias. När dom varit där ett tag så satt dom mest och kollade grejer på datorn, så jag och Bea gick in i det andra rummet. Efter ett tag kom Sara och Adrian oxå. Runt elva gick dom andra plus Vickan, så vi åt mat och sköt smällsaker.

2010.
När vi skjutit klart smällsakerna badade vi tunna, det var hur mysigt som helst. Thomas tog av sig badbyxorna, Sara rullade sig i snön och Bea fick orgasm av is. När vi gått in och blivit torra kollade vi på Wedding Crashers, Bea och Thomas somnade typ på en gång. Jag blev trött ungefär vid slutet av filmen, så jag gick in och sov i det andra kalla rummet med fönster runt omkring sig. Precis när jag somnat kommer dom och säger att vi ska sova i bäddsoffan, men eftersom det blev för trångt så bar vi in den andra sängen till mig, och Sara fick sova med Bea och Thomas. Till frukost åt vi kladdkaka, chips, tacos och festis, väldigt nyttigt. Runt fyra åkte jag, Bea och Thomas in till stan med Ronja och kollade på Avatar i 3D. Den var faktist bra, egentligen var det inte tänkt att jag och Ronja skulle med, men dom hade reserverat fyra platser så vi fick följa med om jag ville.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0