öppet hus gånger två igen

På lunchen mobbade Bea och Frida mig, dom tog mina skor och skrattade när jag ramlade på golvet och slog i huvet. Franskalektionen spenderades på facebook eftersom Ylva typ pluggar vissa dagar. Efter det hade vi ett kort yes-event möte (fast vi pratade mest om alkohol och droger, hehehe) sen åkte jag vi till Bea en timme. Hon puttade ner mig i snön väldigt många gånger, och när vi väntade på bussen började det blåsa så jag var tvungen att hålla i mössan och av nån anledning halkade jag då. I stan åt vi en glass, sen åkte vi till fyris på öppet hus. Bea skulle kolla stylist satt en JÄTTESÖT kille visade oss vägen, sen kollade vi på modevisning, gick vilse och sånt. När hon var klar åkte vi till real och kollade, där var det två killar; Rasmus (som gick på Gåvsta förra året) och nån till. När bea hade kollat stylist där fick vi höra saker om äventyrgrejsgrejen. Det skulle vara kul att gå på det om jag inte vore väldens osocialaste och klumpigaste människa..

Ett ord Frida, skyll dig själv!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0