r4nd0m

Köpte tre linnen och armvärmare på stan. Ett linne i M, ett i XL och ett i XS, känns som att jag inte kan bestämma mig vilken storlek jag borde ha, haha. På Burger King gav dom Bea en Cola istället för Fanta, då fick vi Colan gratis av den snygga killen i kassan, men när jag skulle ta upp den så sprängdes den! (Egentligen var det den andra, men skitsamma). Dom försöker nog döda mig. När vi var hemma så pratade vi om vad mina grannar gjorde när det låt så mycket och att det lät som att nån lekte med leksaker men att jag samtidigt hade sett mamman och ungen ute.. 
Bea: Han kanske har en affär..?
Jag: Nej men han är lärare.

Precis när jag sagt det insåg jag vad hon menade med affär.  
Bea har fått mig att använda nån annan webbläsare, haha. När vi satt på emocore hittade vi en snubbe som jag insåg att jag hade på msn. Han hade söt näsa.


Visst är Beas pojkvän snäll?


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0