en vanlig vardag

Mina dagar går ut på att läsa bloggar som inte uppdaterar och hoppas att någon ska skriva till mig på msn eller facebook. När jag äntligen inser att ingen kommer uppdatera sin blogg eller skriva till mig bestämmer jag mig för att skriva ett tråkigt inlägg i min egna tråkiga blogg. Om jag är alldeles för ful för att fastna på kort så ritar jag en bild i paint, dom är oftast riktigt fula.
Nu vet alla hur ointressant mitt liv är och vilken tråkig människa jag är, toppen! Vi kan ju låtsas att jag skulle vara vit i ansiktet, hehe.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är inte alls ful! Och dina inlägg är inte alls tråkiga! :)



kämpa på tjejen! :)



kram

2010-03-02 @ 18:08:35
URL: http://punkanddestroy.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0