fucking awesomeness

Igår efter skolan åkte jag och Bea till stan för att träffa människor. Först mötte vi upp Markus på Musikens hus och när jag var och köpte busskort kom Alexander och Arnfinn. Vi åkte sen hem till Bea och typ kollade på film. Det var onödigt mycket skräckfilmer tycker jag. Eftersom jag är så underbart snäll gav jag bort min äckliga mat till Arnfinn och Alexander. När vi hade kollat på massa olika filmer och inte orkade vara vakna så gick vi och la oss. Jag fick för första gången sova i bäddsoffan, haha.

Vi vaknade typ klockan åtta på morgonen och satte då på en skräckfilm. Runt lunch kom Denise hem till Bea oxå, eftersom jag skulle hem till henne sen. Vi kollade på Rec 2 som var en aning hemskare än alla andra filmerna. Markus var väldans taskig mot mig och Denise då. Under filmen var Arnfinn tvungen att åka hem. Jag, Bea och Denise pussades med godis, det tyckte pojkarna om, säger vi. Runt fem åkte jag och Denise hem, jag såg ingenting under hela resan och det var kallt.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0