2010-2010

Igår skulle jag fått slicka på Denise tandställning eftersom hon tar bort den idag. Men så blev det inte, dels för att den var upptagen och för att jag inte träffade henne igår. Jag kommer sakna att bli glad när man råkar ta kort på den som man inte får visa, och att alltid se när hon har bytt färg. Bara så du vet Denise, för mig är du född med tandställning. Jag skulle vilja göra något collage eller nåt med hennes tänder men det har jag inte tid med. Istället får ni nöja er med att dethär är den sista bilden jag har tagit på henne med tandställning. Påtal om tandställning så fyller min bror år idag, hehe.

Kommentarer
Postat av: Denisen

hahah :(( åh så sorgligt

2010-10-21 @ 09:33:37
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0