bad hair day

Jag hade en dålig morgon innan jag begav mig ner på stan och träffade Frida. På stan pratade jag och Frida politik och jag lovade några att rösta på de röd-gröna. Frida skulle på jackjakt, så jag fick hålla i hennes saker hela tiden, hehe. Eftersom jag inte hade ätit fick Frida koll på när jag åt. Det ville även en läskig snubbe göra, så han frågade om han fick sitta brevid oss även fast det fanns flera lediga bord. Han var artist då han inte var full berättade han. För att göra det lite läskigare hade han redan ätit på BK bara lite innan. Ena gången satt han ungefär bakom mig och andra ungefär bakom Frida. När vi gått kollade vi på skor och Tom och Jerry. Sen gick vi runt lite tills alla affärer stängde. Då gick vi och väntade på bussen. Medan vi väntade lyssnade vi på såndär grej för dom som inte kan höra eller se. Det var rolig, fast det var en tråkig röst, hehe.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0