bis morgen

Idag fick vi ännu en ny elev och en snubbe som gick i våran klass förut började igen. På lunchrasten satt jag och Amanda och spanade in människor och testade våra reflexer, haha. Innan historian gick jag, Amanda, Yvonne och Malin och köpte lite choklad att mumsa på, så vi hittade inte vårat klassrum och kom lite försent, hehe. På tyskan höll vi på med hälsningsfraser och annat trevligt. När jag kom hem satt mina syskon och ritade hitlermustascher och mussepigghattar i tidningen, hahaha. Moget va?


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: lixom vem skulle inte ha gjort det! ;D Erkänn du var avis?? (A)

2010-09-09 @ 22:33:50
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0